Skilda världar

Största skillnaden med att ha barn för min del, är att jag inte bryr mig ett skit om det inte händer något en fredagskväll 🙂
Kan gladeligen gå till sängs halv åtta.

Som singel gjorde det mig rastlös och på ledsamt humör att bli sittandes hemma.
För tillfället tror jag det skulle behövas lite happypills för att få mig och va vaken på ett uteställe till tre på natten 🙂 Kanske bäst att sova en massa och bunkra sömn innan jag ska en sväng till Sthlm den 30/11 och hälsa på partybrudarna 🙂
För det där med happypills är inte min grej.

8 reaktioner på ”Skilda världar

    1. Haha ja det kan nog ha en viss inverkan det med. Kan hända mycket på några år 😉 För 4år sen var jag singel och partyprinsessa vid 38 års ålder 🙂 Idag trött 42 årig mamma. Hahaha 🙂

  1. Vad kul med en partykväll i Sthlm! 🙂 Även om jag inte har några barn så är jag fruktansvärt trött på fredagskvällarna jag med, ja egentligen hela tiden på dygnet just nu. Skulle kunna sova dygnet runt känns det som. Men 19.30 skulle jag nog inte gå och lägga mig självmant 🙂 Oftast brukar det ju istället resultera i att jag somnar på soffan… 🙂 Inte så mycket bättre kanske… Kram!

    1. Somna på soffan är bland det bästa som finns, fram till att en vaknar och måste masa sig till sängen 😉 Ja fredagar har en tendens att va seg efter en lång arbetsvecka. Kanske därför som många väljer att planera in skojigheter på lördagar istället 🙂
      Kram kram

    1. Åldern spelar självklart en stor roll, även om jag som jag skrev till Notloveliest, var 38 år när det begav sig som värst i partydjungeln 😉 Haha, var nog värre då än som 20 åring. Hua!!
      Stor kram tillbaka.

Kommentera

