Låååååååång daaaaag

Just nu sitter jag och väntar på att blåbärspajen i ugnen ska bli klar så att jag kan få moffa i mig lite gottigott i soffan om en stund.

Vissa dagar är bara sega och allmänt långa. Det här har varit en sån dag.
Borde va helnöjd med en ledig dag där solen har värmt. Men jag vet inte…
Det är inte det att jag inte gjort något. Har varit iväg vid två tillfällen å fikat hos grannar, tvättat, gjort höst i blomlådorna, lekt med W osv
Men nej, den här dagen har varit tråkig helt enkelt.
Så är det ibland och så måste det få va.

Nu ska jag lassa upp paj åt mig och kärleken och sen blir det gos i soffan. Dagen behöver ju inte sluta tråkigt 😉

10 reaktioner på ”Låååååååång daaaaag

  1. Precis, man måste få ha såna dagar också och som du säger, dagen behöver ju inte sluta tråkigt för det. Mys i soffan med lite gottigt till är ju aldrig fel 🙂 Kram!

Kommentera

