En grå start på helgen

Kom iväg lite tidigare från jobbet idag och har nu tagit helg.
Ute är det gråare än gråast och det regnar.
Lite som jag kände mig igår.
Planen var att komma iväg på Zumba. Skaka lite rumpa och ha skoj, men så blev det inte.
Sambon skulle va klar i studion strax efter 17 så att jag kunde åka.
Men så blev det inte och jag blev så jävla ledsen och besviken.
När det för en gång skull händer något skoj som JAG ska iväg på. Suck!!

I helgen är jag musikeränka och ska ägna tiden åt W-mys.


Kommer svärmor ut någonting ska jag ta mig ut på en löparrunda, annars får det bli på söndag när kärleken är hemma igen.
Ikväll blir det nog rätt tidigt i säng. Brukar passa på när jag är själv 😉

6 reaktioner på ”En grå start på helgen

  1. Trist med Zumban, men kanske blir fler tillfällen. Annars får du skaffa hem Zumba och skaka lite rumpa hemifrån. Det brukar jag göra emellanåt 🙂 Nu var det dock ett tag sedan. Innan sommaren tror jag. Men löpning är ju inte helt fel det heller 🙂 Hoppas du haft en mysig helg! Kramar

Kommentera

