Trotsade regnet

Efter en riktig skitnatt, med en son som vaknade 180 gånger i timmen så var jag lagom pigg när klockan ringde 05.40.
Sambon knuffade ur mig ur sängen och jag masade mig iväg till duschen.

Väl på jobbet gick dagen i ett rasande tempo och tröttheten slog till först när jag satte mig i bilen. Phu!
Iväg och hämta hem sonen som sjöng fint och höll mig vaken 😉

Sen till dagens stora bragd.
Jag lyckades få med mig familjen ut på min sista träningsrunda för den här veckan, trots den svarta himlen och en massa regnande.

Foten känns bättre och det gjorde inget ont att springa. Nu efteråt känns det mer upp i vaden så den ska få lite massage 🙂 6 veckor avklarade av 10 veckors-programmet. Vi har inte ökat antalet minuter som det stod men vi ökar den efter vår takt 🙂
Fan vad vi är bra, haha!!!

13 comments

  1. Skitbra jobbat gumman! Vad duktiga ni är! Klart ni ska öka efter eran takt! Det är ju inte det som är det viktiga utan att ni gör det! 🙂 Kram kram och ha en skön helg!

    1. Tack!! 🙂 Jag kände mig väldigt nöjd med mig själv efteråt. Så himla tråkigt att inte få fullfölja programmet så regn fick inte stoppa mig 🙂 Ja vi ökar successivt i vår takt. Kram tillbaka och hoppas att du också har en bra helg 🙂

Kommentera

