Träna, sola, bloggträff, tennis, blåbär och lite mera sol

Ah vilka härliga dagar jag har haft. Nu känns det ok att återgå till jobbet på torsdag.
7 veckors semester innehållande både det ena och det andra börjar nu närma sig sitt slut och jag känner mig redo. Skönt! 🙂

För er som sitter som på nålar för att veta hur det egentligen går med den där intervallträningen, så kan jag lugna er och säga: Jodå, vi kämpar på… tre gånger i veckan och vi ökar successivt minuterna med löpning för att sen gå 1 minut i rask takt. Passar oss bra!

I fredags stack jag iväg till Norpans sommarstuga för bastu,kräftor och en massa tjejsnack med henne och Flickan Det var hur mysigt som helst och det gör jag gärna om vid passande tillfälle.
De senaste dagarna har även innehållit blåbärsplockning, en hel del solande och tennisspel med sambon.
Som sagt, bra dagar 🙂

Oj vad stora bilderna blev… nåja, lite sisådär med skärpan på en del ser jag, men det bjuder jag på 😉

19 reaktioner på ”Träna, sola, bloggträff, tennis, blåbär och lite mera sol

  1. Fy vad härliga bilder, riktigt sköna sommarbilder 🙂

    Bra att sommaren varit fin och så fyller man på minnesbanken lite och plockar fram i snöstormen sen 🙂

    1. Det gäller att plocka fram de här fina stunderna och minnas dem. Det blir annars lätt att en tänker att fan vilken jävla regnig sommar det har varit. (vilket det självklart har varit också, men ändå.. det har ju funnits härliga stunder som sagt) 🙂

  2. Ser underbart ut och vilket härligt liv du har :-).
    DU ser sjukt sportig ut!! Go go go! 😀

    Längtar också efter kräftor.

    Kram

    1. Många dagar är mitt liv härligt, men även hos mig finns det svackor 😉
      Tack vännen, jag försöker verkligen komma igång nu med träningen på allvar 🙂
      Kram

    1. För en novis som jag så skulle jag nog inte märka skillnad på vad som är vad när det gäller kräftor 😉 Men för en gång skull åt jag faktiskt fler än 5 stycken 🙂

  3. Jävlar vad bruna ben man kan ha då! Blir bara en smula avis, får inte en gnutta färg hur mycket jag än solar. Blir bara fräknig på näsan. 😦

    Ser ut som att ni har haft helt underbara dagar!

    1. Benen ser brunare ut på bilden kan jag lova 😉 även om de inte är blå/ vita som under resten av året, haha Och fräknar på näsan är bara fiiiint tycker jag.

  4. Ja nog har du haft en härlig semester allt!! 🙂
    Och du ser verkligen vältränad ut, sicken sportig tjej! 🙂
    Kram

  5. Härligt härligt! 🙂 Vad bra bilderna blev 🙂 och vad heeeelt naturliga Flickan och jag ser ut på våran bild 😉 Vad snabbt dina veckor har gått. Tycker nyss du skrev att du skulle vara ledig sååå länge. Förstår att du känner dig ganska så nöjd ändå. Jag skulle gärna haft en sisådär 4 veckor till. Men förlängde lite nu i och med att jobba ”hemifrån” i stugan igår så det blev 2 nätter där. Och ska tillbaka dit till helgen. Bäst att passa på när man kan 🙂 Så skönt att vara där. Har din jacka hemma så bara vi syns nån dag sen 🙂 Kramar till dig och lycka till imorgon på jobbet!

    1. Ni är sååå fina och avslappnade så 😉 Inser när jag kollade almenackan att jag till och med varit ledig i 8 veckor!!! Ups!
      Mysigt att du kan jobba från stugan och förlänga semesterkänslan lite på det sättet. Ja vad bra att du tog jackan.. som sagt, vi får ses snart igen 🙂
      När det gäller jobbet tror jag kanske att det är lite för lugnt i morgon, vilket jag ogillar. Helst full fart så dagen går snabbt 🙂
      Kramar från mig

  6. Ser ut som om du haft underbara dagar! Härligt när man både kan vara lite lat och lite energisk =). Vad duktig du är som tränar så flitigt, ser riktigt sportig ut =)

Kommentera

