Mitt glamourösa liv

20120727-155747.jpg

20120727-155805.jpg

20120727-155814.jpg

Det här är vad jag sysslar med efter att fina vänner varit på besök och jag kommit hem från ett roligt dygn i Sthlm 🙂

Rensar ogräs i grusgången, skrapar bort färg och slipar på lekstugan vi fått. I helgen ska det målas.
Glammigt!

12 reaktioner på ”Mitt glamourösa liv

  1. ”Vi bor på landet….”.

    Kontraster, från cityliv till landet. Ombyte förnöjer 🙂

    Ha det gött!

    1. Ja visst är det skoj. Roligt när det snabbt visar ett resultat 🙂 och sen är jag ju extra värd det där glaset med vin eller många timmars sömn 😉 Kram kram

  2. Tyckte också det såg ut som en jordgubbe på skaftet 😉 Vad duktig du är vännen! Jag får väl vara nöjd över att jag iaf klippt gräset i stugan och förhoppningsvis ska göra en kraftansträngning och även klippa mitt eget gräs här hemma idag. Åka och handla skulle väl heller inte sitta helt fel…
    Hoppas vi får se en efterbild sen på lekstugan 😉 Kramar!

Kommentera

