Dalhalla, regn och fix

Ibland blir man tvungen att hoppa över roliga saker för att hinna med saker, så en inte behöver stressa skiten ur sig i sista stund.

Det här blev kvällens uppgift och nu efteråt är jag så glad att vi bestämde oss för att göra det ikväll. Inte i morgon innan B ska åka eller på fredag när han kommer hem. Utan just ikväll 🙂
Kommer bli perfekt inför fredagens partaj 😀

Igår blev det en tur till Dalarna och ett besök på Dalhalla där delar av Glada Hudikteatern uppträdde. Vad gjorde väl det att regnet strilade ner över oss hela tiden, när de här underbara människorna underhöll oss i mer än 2 timmar?

Ja jag var glad i alla fall och struntade totalt i regnet. Känns som jag börjar vänja mig vid tanken på att sommaren ska va så här 😉

4 reaktioner på ”Dalhalla, regn och fix

  1. Ja, det blir fler gånger och som sagt det är skönt att inte behöva stressa skiten ur sig. Och sen när ni precis varit borta också. Härligt att det blev lyckade 2 dagar trots allt. Man börjar verkligen vänja sig vid vädret och på nåt sätt har jag funnit mig vid det också. Brukar ju älska att ligga i solen annars, men just nu bryr jag mig inte. Så är det med det 🙂 Hoppas festen blir lyckad imorgon! Det var skoj att träffa dig och W i måndags i alla fall en kortis 🙂 Kramar!

Kommentera

