Vi kan ju alltid prata lite om vädret…

Ju närmare vi kommer resan, desto sämre ser vädret ut på destinationen.
Grrrrrr!!!
Har kollat de senaste dagarna och det har sett lovande ut med sol och 26 grader.
Men så plötsligt idag ska det bli växlande med regnskurar.
Ogilla!!

Jaja, nu ska vi inte måla fan på väggen och för den delen vet jag, att vi kommer ha det hur bra som helst, om vi inte ens lämnar hotellet 😉

Och idag har jag ju fått gotta mig i solstolen precis som jag hade beställt 🙂

8 reaktioner på ”Vi kan ju alltid prata lite om vädret…

  1. Nä, inget tvivel om att ni kommer att få det hur mysigt som helst hur som. Och vädret hinner nog ändra sig igen ska du se… Bara att se när ni kommer ner! O under tiden får du passa på att sola här hemma. Kramar!

    1. Kunde inte låta bli att kika in på vädret och jodå, det har ändrat sig 🙂 Och sola här hemma passar jag på så fort det går. Bara att va ute i solen är uppiggande det. Kram

Kommentera

