SEMESTER!!!!

Jobbade sista dagen idag. Nu blir det sköna, härliga dagar fram tills jobbet drar igång igen den 9 augusti.
9 augusti… det är nästan en evighet dit 😀

Efter jobbet idag har det packats och fixats och donats. I morgonbitti, hur tidigt som helst, tar jag tåget till Stockholm för vidare resa ner till båten som tar mig hem till Gotland.
3 dagar på egen hand innan mina grabbar kommer ner och gör mig sällskap 🙂 Kommer sakna dem, samtidigt som jag kommer njuta av den egna tiden. På lördag ska jag va Gudmor åt kusin vitamins dotter på hennes dop, samt gå på kusinens bröllop 🙂 På söndag har jag beställt sol, solstol och sömn.

Här ska njutas kan jag lova.

Bild lånad från nydegger-art.se
18 comments

  1. Men åhh vad avis jag blev nu, både vad gäller Gotland och din låååånga semester 😛 Det är ju som ett helt sommarlov ju 😀
    Hoppas att du får det riktigt göttigt!
    Kram kram

Kommentera

