Jag ger upp snart

Läkarbesök, halsfluss, snorig och hostan from Hell.

Den här gången blev det Ery-Max för att ta död på bakterierna.
Fan om det inte hjälper 😦

Återkommer när jag känner mig på topp igen.
Sköt om er, det tänker jag göra.

14 reaktioner på ”Jag ger upp snart

  1. Nä…nu har du väl ändå haft otur senaste tiden med alla sjukdomar!! 😦
    Är ju extra jobbigt att vara krasslig i sommarvärmen också.
    Jag skickar en stor, frisk kram och hoppas att den ”smittar” av sig på dig 🙂

  2. Öh var trist! Man blir så trött på sånt.

    Jag var varit förkylningsfri ovanligt länge nu… vintras tror jag senast men nu börjar det snora och snuvas här idag. Vill inte! Har inte tid till det och inte lust heller när Amerikabesök kommer till sommarstugan till helgen.

    Bort bort snuva!

    Krya på Dig och schas bort med bacillerna!

Kommentera

