Härligt och mindre härligt

Solen sken på mig och Bloggisen som var på besök där vi satt i varsin solstol och pratade om vad som hänt sen sist 🙂
Hon var klok hon… insmord med solskyddsfaktor.
Jag var inte lika klyftig och är nu röd om nosen. Men vad härligt det är med de här solstrålarna 🙂 och besök!!

Inte riktigt lika härligt är det att jag använt revaxör inför morgonens besök hos öronläkaren, och nu lyckats få in vatten som inte går bort trots alla möjliga försök 😦
Var hos örondoktorn för 1½ vecka sen för att spola örat efter min långvariga förkylning… hon lyckade inte så bra och ska tillbaka i morgon. Suck! Är så trött på att hela tiden höra allt som om jag vore under vattenytan.
Vilket jag nu är med det ena örat i alla fall 😉
Hoppas hon fixar det här i morgon.

Sen tänker jag ta vara på solen och va ute så mycket som möjligt i morgon med. Dax att få in sista gigantiska vedhögen innan getingarna bygger bo bland vedträden.
Ush och fy för dessa vidriga små monster 😦 Ryser bara jag tänker på dem.

8 comments

  1. Härligt med bloggisbesök 🙂 Usch, vad jobbigt med örat! Jag vet ju alltför väl hur det känns… Tur det inte satt sig på balanssinnet iaf. Det blir säkert bra när du för göra om det igen även om det inte är så kul. Låter som en härlig dag! Hann sitta en liten stund i solen jag med 🙂 Kramar o lycka till med örat!

  2. Tack för idag! Härligt att sola, skratta, W-gosa och ta igen :-). FÅr inte gå lika länge igen som sist!

    Lycka till med öronen imorgon!
    KRam

  3. Äh, man kan ta att man blir lite röd om nosen när solen är så härlig! Det lägger sig ju snart, hihi 😉

    Hoppas öronen fixar sig, låter jobbigt det dära :/ Och getingar, usch! Dom kan dra åt fanders…

    Puss och kram

Kommentera

