På benen igen

Vi har tagit oss upp ur soffan och W är på benen igen utan feber. Skönt!
Soffhäng är helt ok och hur mysigt som helst, fast det ska va jag som väljer tillfället 😉

Idag tänkte jag och B spela tennis när W sov på dagen.
Eller hur?!!
Han vägrade att sova och det blev en skogspromenad. Tack för den!! Fick gräset klippt istället och det behövdes kan jag lova.
Hade ju varit skoj att hitta på något tillsammans innan B flyger bort imorgon och vi ses på måndagskväll.
Hockey, chips och soffmys får det bli. (Heja Sverige)
Helt ok!

I morgon blir det till att jobba lite igen.

7 reaktioner på ”På benen igen

  1. Jag är helt borta vad det gäller hockey vm som pågår. Men nu gick det visst inte så bra …?
    Oj vilka rubriker det ska bli om ”Chockförlusten” eller något sånt.

    Skönt att febern släppt. men kanske inte så skönt att B flyger iväg. Man längtar lätt då.

    Jag jobbar också imorgon.Men en dag går snabbt och sen lite ledigt igen. Gillar det för jag är allt lite jobbtrött just nu.

    Ha det så gott 🙂

  2. Alltså förskoleåren är riktigt tuffa med alla sjukor. Du ska ha en eloge som klarar av allt nästan ”på egen hand”. Ibland känns det som att du är som en ensamstående för att B är borta så mkt i veckorna. Du är värd respekt :-).

    Ta hand om dig nu!
    Stor kram

  3. Oturligt med tennisen, men skönt med skogspromenad! Och myspys på kvällen sitter ju aldrig fel. Tråkigt bara på hockyn att det gick som det gick 😦 Man hoppades ju in i det sista att det skulle gå vägen, men Tjeckien var helt enkelt lite bättre.

    Tråkigt att B åker bort igen, men skönt att det inte blir så länge den här gången. Kramar!

  4. Men skogspromenad och att få gräset klippt är ju rätt gött det med! 🙂 Hockeyn skiner jag fullständigt i, boooring! Vore jag där live, okej! Men på tv, neee… 😉 Men jag skulle strunta i vilket om jag låg i soffan med min kärlek däremot! 🙂 Hoppas du har en fin fredag!

    Kraaam!

Kommentera

