Helgmys

Sambon är hemma!
Kors i taket!! 🙂
Datoriserandet läggs på sparlåga.

Igår kom vänner hit och grillade. Jag och C satt och pratade och drack vin medan våra grabbar försvann ut i studion. Gillar C, hon är så jordnära och enkel.. inga krusiduller där inte 🙂
Idag blev det promenad med granntjejen och sen slocknade jag i solen på en solstol och vaknar 1½ timme senare med röda kinder och näsa.
In till stan för att lämna gästernas bil, fika, handla och nu tillbaka här hemma och väntar på att B har lagat klart maten. Ikväll skippar vi att det är kanonväder ute. Här blir det filmkväll i soffan.

Hoppas ni också haft en skön och rolig helg!
Min helg fortsätter även i morgon eftersom jag inte jobbar på måndagar 😀 LYX!!

12 reaktioner på ”Helgmys

  1. Fasen vad gott med grillat! Jag har fått en sjuk mani på kött för tillfället, haha 😛 Visst är det skönt när man klickar med deras respektive? Sånt gör ju en hel del.

    Och vad skönt att ligga i en solstol, aah!! 🙂 Ha en bra fortsättning på ”helgen” 😉 Jag är också ledig imorgon, hihi! 😉

    Kraamen!

  2. Grillat är som godast i början på säsongen 😉
    Ja det är skönt när man klickar sådär… hade nog gått åt en massa vin annars eftersom de andra försvann ut i studion 😀
    Hopas du har en skön ledig dag och att solen skiner som den gör här. Kram kram

  3. Åhh va skönt att vara ledig på måndagar! Jag är nog hellre ledig då än på fredagar för jag skulle inte vilja gå miste om ”fredagskänslan” 😛

    Gött att du fick ha mannen hemma, tycker att du borde få ha honom hemma oftare!! Men det är ju bra att han är duktig på det han gör så han får spelningar.

    Hoppas att du har/haft en skön ledig dag nu!
    Kram kram

Kommentera

