Vet ni vad?

Nu känns det som jag är nära ett bryt. I morse vaknade jag och var snorig och hostig… IGEN!!!
Började grina!
B höll om mig och sa fina ord så att styrkan kom smygandes tillbaka.

Orkar inte, vill inte 😦
Jag brukar aldrig va sjuk så det här känns helt enkelt för jävligt.
På jobbet säger det att mitt immunförsvar måste byggas upp på nytt och det görs det genom alla förkylningar och annat skit som jag åker på.
Men hur lång tid ska det behöva ta? tänker jag.

Idag tänker jag göra fina saker som gör mig glad. Vara med min familj och sen ska det planteras blommor. Fina saker som gör en glad stärker nog det där jävla immunförsvaret med ska ni se.

9 reaktioner på ”Vet ni vad?

  1. Usch usch!! 😦 Ja, man undrar ju hur lång tid det ska ta egentligen.,… har jobbat på förskola i snart 2½ år…. och varit förkyld nästan hela tiden tycker jag…..

  2. Fina B!! Vad skönt att han fanns där när du verkligen behövde honom. Det är ett helsike att aldrig få bli frisk men ibland har man såna perioder. Det går över och du är grym ändå!

    Stor kram! ❤

Kommentera

