På´t igen…

Var tillbaka på tennisbanan ikväll. Flås flås… men lika skoj som vanligt. Nu ska jag vila och ta det lugnt och inte jaga iväg och köra på som sist.

Idag blev jag så himla glad.
I brevlådan låg ett handskrivet brev från allra finaste A 😀
Hon hade skickat med två galna kort på oss två från den där tiden då vi delade lägenhet och hade hur skoj som helst. Det var tider det 😉
Handskrivna brev och kort är så mycket roligare än något annat.
TACK allra finaste!!!

Nu en bild på soffan vi vill ha.

Kommer bli perfekt för oss 🙂

16 reaktioner på ”På´t igen…

  1. Jättesnygg soffa!!!! 🙂 Vad kul att vi andra fick se den också 😉

    Att få handskrivna blev är det verkligen nåt speciellt med. Det får man ju i princip aldrig annars. Då är det mail i så fall. Härligt att du kunde köra lite tennis igen 🙂 Kramisar!

  2. Snygg soffa 😉 Dom där sofforna är bara bäst 😀

    Kul med brev! 🙂 Det får man ju typ..aldrig 😛 Och om jag väl får det blir jag lika glad varje gång och trots att jag alltid vet att dom är från faster blir jag asnyfiken, haha! Ibland är det så härligt att blicka tillbaka på gamla tider 🙂

    Puss och kram

    1. Jag är säker på att vi kommer älska soffan 🙂
      Gulligt av din faster att skriva brev. Ja jag blev hur glad som helst av mitt och skrattade gott åt gamla minnen 😀

      Kramar!

  3. Åh, jag hade så många brevisar förr och skrev en massa brev… Så himla kul att få. Och att skriva!

    Vi har en liknande soffa, fast den är inte från Mio. Så sjukt skön… Lika skön som sängen faktiskt 😉

    6000 är ju värsta pang-priset! Vår kostade det dubbla och det tycker jag var billigt…

    1. Ja handskrivna brev värmer verkligen 🙂 Ja visst är det ett kanonpris på soffan. Den vi har ny kostade lite mer ön dubbla så jag hoppas på att få en bra slant för den 🙂

  4. Jätte snygg soffa!
    Håller med alla här, det är himla kul med riktiga brev. Den enda jag skriver till och får brev ifrån är min mormor.
    Hoppas att du har en skön helg 🙂
    Kram

Kommentera

