Den sanna kärleken

Igår kom B hem med en Onepice åt mig.

Och det gör han fastän han vet att jag förmodligen kommer bosätta mig i den om kvällarna (och dagarna med för den delen)
Och han gör det för att han vet hur mysigt jag tycker att det är 🙂
Det är kärlek det!!

Och vem har sagt att det inte kan va sexigt med lite myskläder? 😉

15 reaktioner på ”Den sanna kärleken

  1. Haha, jag hade DÖTT om min kärlek hade gjort det. Hatar one piece 😉 Men nu var det ju du som faktiskt ville ha den, haha, så det var verkligen sann kärlek!! 🙂

    Puss

  2. En sån där One Piece var stora samtalsämnet på vår lunch idag 🙂

    En viss frusen jobbarkompis önskar sig en sådan. Vi får väl se om hon får en sådan.

    Vid det här laget så är det myskläder som gäller säger vi här. Sak samma vad vi har på oss.
    Det var förr det var noga med sånt ;-))
    Förr = i början… you know what I mean.

  3. Hej bästa!
    jag är ledsen att jag inte har återkommit angående bloggträffen förrän nu, gällande restaurangen.
    Jag har lagt ett förslag på min blogg och ska ringa dem imorgon.

    Kolla bloggen så att det är ett förslag som passar dig, vi har nämligen några som är allergiska etc. men jag ska ringa dem imorgon och kolla alternativa menyer..

    kram!

  4. Älska OnePiece! Jag gav en till M förra julen och hade hoppats på att få en tillbaka (hihi) men icke sa nicke. Inte kan jag ha hans heller, för den är som ett hus på mig. Nu blev jag lite avis 🙂

Kommentera

