After eight

Två kvällar i rad har jag släckt lampan strax efter kl. 20.00
I torsdags av misstag då jag var skittrött och trodde att klockan var nio. När jag hade släckt lampan ser jag på väckarklockan att hon är 20.05. Brydde mig inte om att gå upp igen och kvart över sov jag.
Igår gick jag nog hela dagen med lite feber, ligger i vanliga fall på 36.8 så ja, för min del har jag lite feber när jag vaknar med 37.4. Börjar känna av halsen och huvudet är för trångt.
Så igår gick jag gladeligen i säng klockan åtta.

Ingen lätt kombination det här.
Jag känner att jag vill sova men har en pigg och sprallig son. Han vaknade 05.15 i morse…. han har inte ärvt det av mig om jag säger så.
Så vad som händer efter åtta ikväll lär jag inte märka. Lär sova sött då med.

Det tråkigaste är det här med träningen. Vill träna, men känner att kroppen säger nej, nej, nej 😦
Nu blir det Ipren och sen får vi se hur dagen blir.

5 comments

  1. Man är sällan i fas med dom små liven och va sjuttan ska dom stiga upp i svinottan för?

    Vet hur det känns med träning, men det är bara att gilla läget och ta det lugnt. Vila och kurera dig nu i stället för att stressa över saker man inte kan påverka :)…lättare sagt än gjort men men…

  2. Du är +40, har småbarn och feber, vad tusan ska jag skylla på? 😉 Skämt å sido, tråkigt att du inte är pigg… Och att inte kunna träna när man vill är så frustrerande!!

    Kryapådigkram!

Kommentera

