Mission completed

Foto 28, något nytt.

Snuttefilt från Geggamoja inköpt idag på en solig promenad på söder i storstaden, så nu behöver jag inte oroa mig för att glömma en på dagis 🙂

Foto 29, min garderob

Ungefär lika skrynklig som fotot är är de flesta av mina kläder. Jag vet knappt hur man använder ett strykjärn. Är hur duktig och ordningsam som helst ibland när jag städar i garderoben, för att dagen efter få ett tokspel för att jag inte hittar just DEN tröjan… och sen är bombnedslaget ett faktum. Jodåsåattde…

Men vilket underbart väder det har varit nu i två dagar. Det riktigt spritter i kroppen så glad blir jag.
Har haft två superfina dagar med fina vänner. Idag promenerade vi i flera timmar och jag ville inte sätta mig på tåget och åka hem. Men det gjorde jag och vet ni vad?
I morgon är det dags för mig att börja jobba igen.
15 månader hemma, vart tog den tiden vägen??

8 reaktioner på ”Mission completed

  1. Oj oj så fort tiden har gått! Håller med Dig helt!!!
    Wroom och så är det dags tillbaka till jobblivet.

    Jag blir lite rädd ibland över hur fort tiden och livet går fram!

    Lite inbromsning ibland vore uppskattat.

  2. Låter ungefär som min garderob. Tyvärr är det oftare bombnedslag än ordning och reda i den… :/ Desto mer ordningsam är jag där det syns 🙂

    Ujuj vad tiden har gått undan. känns som det var igår som W föddes! Härlig avslutning på ledigheten i alla fall! Kramar!

  3. Kan tänka mig att din tid hemma med W har gått extremt fort!!
    Hoppas att det kändes bra för dig att vara tillbaka på jobbet idag!?
    Stor kram

  4. Fan vad skönt att jag inte är ensam om att ha en perfekt garderob en dag för att sen få SPEL för att man inte vet vad man ska ha på sig eller hittar det man ska, hihi… 😉 Och det där med strykjärn. Jag äger inte ens ett!! Haha! Exet E fick spel på det då han var en skjortnörd och inte kunde stryka sina skjortor när han var här. Tönt säger jag om det, haha 😉

    Kraaam

  5. Spel är precis vad jag får när jag inte hittar det jag vill ha på mig 🙂 Då åker vartenda plagg ut på golvet och sen in med allt igen. Haha 😀

    Tönt säger vi om den där E som stryker å håller på 😉
    Kram!

Kommentera

