Nedräkning och foto 26

Snart lyfter planet och B är på plats här hemma om x antal timmar.
Gissa om det blir mysigt att vakna av att han kommer nedkrypande i sängen 😉

Idag blev det en del utevistelse. Svärmor kom på besök så jag passade på att ta in en jäkla massa ved så slipper vi slösa tid på det i morgon. Har även hunnit med att städa av det värsta 🙂
I morgon är det full rulle hela dagen. Vi ska fira en granne på fm och sen är det träff med mammamaffian på eftermiddagen innan jag spelar tennis. När sen B kommer hem från sin tennis vet jag två som myser ihop 🙂
Vet även någon som ska kräva lite massage… ryggen är i stort behov av ”ömhet”.

Foto 26, middag


Är usel på att fixa mat till mig själv… är glad att det blev något mer matigt än Pringles ikväll 😉

 

11 comments

  1. Jag kan också vara rätt hopplös när bara jag ska äta. Om jag är på nyttigt humör blir det omelett annars kan det bli ett par vårrullar. Men du har i varje fall broccoli på tallriken – allting känns sundare när broccoli är med =)

  2. Nu så har jag hunnit läsa ikapp! Man blir lite borta från bloggvärlden när man har småttingar hos sig en hel helg…

    Urkul att du hänger på i april!!!! 😀

    Förstår att det måste vara tungt emellanåt när sambon är borta, även om du är glad för hans skull. Hoppas ni får någon lite längre period tillsammans igen sen efter! Hoppas ni fick lite mysigt tillsammans nu när han kom hem i alla fall! Nu det sängdags! För jösses så trött jag är! Kramar!

    1. Haha jadu det hinns inte med så mycket mer när man har smått i huset 😉 Antar att du sov som en prinsessa. Just nu ser det ut som att april ger oss lite mer tid för varandra, så jag får se fram emot det 🙂 Och jag tycker också att det ska bli skitkul att hänga med till Stockholm 🙂
      Många kramar!

Kommentera

