Inte helt 100

det märktes tydligt på tennisträningen ikväll. Kan inte riktigt sätta fingret på vad det är heller.
Men det går ju över och jag är på benen 🙂

Var inte direkt en höjdare att komma hem strax efter halv åtta för å upptäcka att W inte sover.
Svärmor och vi tänker lite olika där. Vi vet att han kan tjorva vid läggningen, men vi vet också att det inte är så farligt att han blir lite ledsen. Det hade han blivit ikväll och tja, där satt de i fåtöljen när jag kom hem.
Det slutade därför helt i onödan med en galet övertrött liten kille som var hur ledsen som helst.
Slutade även med en väldigt trött mamma som hade längtat hem efter en dusch och lite slappartid i soffan. Nu blir det sängen istället. Inte så dumt det heller förstås 😉

Bäst den här veckan… foto 21 får bli ett bildspel.

Detta bildspel kräver JavaScript.

En härligt solig dag i fredags med mysig utevistelse 🙂

Foto 22, Ett semesterminne.


En tidig morgon, Ashwem Beach (Goa) i Indien januari-09

Älskar det här fotot, färgerna som harmoniserar med varandra och hur känslan kommer tillbaka till mig när jag tittar på det. 😀 Lycka!!

Med den känslan säger jag God natt för ikväll.

8 comments

  1. Segt när det känns så där i kroppen och barnvakten inte gör det man vill eller förväntar sig…

    Förstår att semesterminnet betyder lycka 😉 Och lilla W, vilket charmtroll! Det är så gött att växa upp så där också 🙂

    Kraam!

    1. Jag tror att Farmor inte gillar när han gråter… vi är ju mer vana vid det 😉
      Ja den där Indienresan var ju lite speciell så det är extra mycket lycka 😀 och visst är det toppen att få växa upp med naturen utanför dörren.
      Kram på dig.

  2. Härliga bilder på lilla sötisen W. Vilken härlig solig dag! Idag ser det ut att kunna potential för en till fin dag 🙂
    Inte helt pigg och kry än? Hoppas du mår bättre idag efter lite sömn. Oturligt med barnvakten… Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig. Men skönt att du kunde komma iväg på tennisen i alla fall och att ni verkar ha svärmor så pass nära.

    Semesterminneskortet syns inte hemma hos mig av någon anledning. Det står att bilden inte finns 😦 Så nu blev jag ju extra nyfiken på bilden bara för det 🙂 Ha en bra dag! Kramar

    1. I morse vaknade jag och drog upp rullgardinen…. åkern utanför var alldeles brun, ingen snö kvar. Den regnade bort i natt 🙂 Underbar dag!!
      Det är toppen med svärmor inne i stan och som gärna hjälper till så då får man helt enkelt ta lite såna här missöden 😉
      Vad knasigt att du inte ser kortet..hmmm

      Hoppas du också har en bra dag. Kram kram

  3. Vilken lite sötnos! Ser charmig ut, tror jag det att farmor inte klarar av att han blir ledsen.
    Sådär är väl ofta mor- och farföräldrar =).

    Jag kan inte heller se den nedre bliden – kanske är den hemlig =)?

Kommentera

