Läser ikapp

era bloggar så jag hänger med lite 😉
Här rusar tiden iväg. Det + att min mage varit bajs sen i lördags har gjort att jag lagt krutet på att va en bra mamma och sambo + tagit mig iväg på tennis två kvällar. Självklart skulle jag väl inte det med tanke på att jag knappt fått behålla det jag äter. Men får jag inte göra det jag gillar blir jag inte rolig, så är det bara.
Sen är det dags för turnering på söndag och då krävs det lite spel innan. 😉
Idag har jag känt mig bra igen, tack och lov!

I morgon är det dags att ta tag i lite foton igen 🙂

6 comments

  1. Bannor på dig som tränar när din kropp inte är i trim, fyyy! 😉 Jag förstår dig. Jag är lite likadan om jag verkligen vill något. Hehe! Men ändå, ajabaja!

    Lycka till på turneringen 😀

    Kraam

  2. Jag håller på med ikappläsning här också, känns som att alla gör extra många inlägg när man inte har tid att läsa!! Men det är ju roligt att läsa så det är ju inte speciellt jobbigt 🙂

    Hoppas att din mage blir som vanligt igen snart och lycka till på turneringen! 🙂
    Kram kram

    1. Det stämmer bra Therese. När jag har all tid i världen så är det knappt någon som uppdaterar sin blogg 🙂
      Idag är som sagt magen ok igen men det har varit några tuffa dagar.
      Tack för lyckönskningen 🙂
      Kram kram

  3. Aj då med magen! 😦 Alla har vi nåt verkar det som!.. Men det blir välan bättre en annan dag! O så foten också! Hoppas den håller sig i skinnet om du ska spela turnering och allt och magen då förstås! Vad skoj! Men ta det lugnt med foten om det blir värre för det är inte värt det att inte kunna träna på länge sen… Krya på sig! Kramar

Kommentera

