Dagens foto. Bilen

Racerbilen. Nytvättad och fin jämfört med idag, *host host*

Det här är väl den som kallas ”min” bil av de två. Det är ju B som äger den men jag säger nog min ändå 😉 Älskar den här bilen ♥
Härlig att köra!
Och snygg!! (Tycker jag ;-))

Annars då?
Idag har det verkligen varit en mellandag. Så här några dagar in i ”tråkveckan” blir jag ofta trött, grinig och har huvudvärk 😦
I morgon är det nog bättre igen.

12 reaktioner på ”Dagens foto. Bilen

  1. Susig! 😉 Klart den är fin! Som du såg är min bil så skitig att man snart inte ser vad det är för färg egentligen på den. Suck! Men i den här kylan är det ju inte så smart eller enkelt att tvätta den!

    Tror jag kommer köra min bildutmaning nästa månad istället. Har ingen energi just nu känner jag, men vill ändå göra det för är ju kul! 🙂

    Usch, såna där mellandagar är inget roliga! Är glad att jag slipper 🙂 Imorgon är en annan dag! Kram på dig!

    1. Ja kör utmaningen när det passar 🙂 Som du märker har inte jag heller tiden. Ja nu får vi hoppas på mildare väder så att våra susiga bilar blir fina 🙂 Kram!

  2. Älskar den här fotoutmaningen :). Ser varje dag fram emot nya bilder från dig!

    Och din bil är urläcker. Verkligen!! Den är du värd!

    Annars är det full full full fart. Hinner varken läsa eller skriva bloggar…
    KRAM

Kommentera

