Foto dag 5, skor.

Wow tänker ni nu. Här ska frossas i en massa foton av härliga skor och stövlar 🙂
Men…
Partystövlarna står och skäms på vinden.
Joggingskorna samlar damm i hallen.
Gummistövlarna torkar väl sönder innan våren kommer.
Sommarskorna är nerpackade i väntan på härligare tider.
Vad finns det då kvar?

Jo, mina hederliga vinterkängor 🙂

Varför gå å frysa om fötterna tänker jag.
Nej, roligare än så här blev det inte idag. Mannen är hemma och jag säger bye bye till datorn för ikväll. Finns trevligare saker att göra 😉

10 comments

    1. Förmodligen inte många som gillar att frysa om fötterna, men ändå väldigt många som sätter på sig tjusiga stövlar när det är svinkallt ute. Ska man va fin …. Tur jag inte behöver va fin här ute på landet 😉

  1. Det är bra med gamla hederliga vinterkängor! 🙂 Jag har 2 par rejäla vinterskor, ett par stövlar med ull i som är varma och ännu varmare sen jag lade i en extra ullsula. Dessutom har jag ett par andra skor som är pälsiga som är hur varma som helst. Finstövlar när det är 20 minus är inget att satsa på 🙂 Kram!

    1. Nästa vinter ska jag nog satsa på fodrade finstövlar att kunna variera med 🙂
      Nej ush vad jag har frusit om fötterna i milslånga köer till uteställen i mina dar. Känns som om den tiden är förbi. Haha, nästa gång har jag väl med mig extraskor i en väska 😉
      Kram!

Kommentera

