Söndagsmorgon

Här hemma är det lugnet före stormen.
Jag och Wilmer sitter och äter frukost medan det ljusnar utanför köksfönstret.
Jag äter äggsmörgås och dricker en Latte och W äter havregrynsgröt.
B har varit bortrest sen i onsdags och kom hem i natt vid halv fyra och ligger och sover, precis som min syster m fam gör ute i gäststugan.
Snart är det fullt hus med liv och rörelse.
Jag fortsätter att njuta av den här stunden 😉

Helst skulle jag vilja krypa ner hos B, kura ihop mig hos honom och känna hans armar omkring mig. Känna lugnet, känna hur musklerna slappnar av.
Det får bli ikväll 😉

8 reaktioner på ”Söndagsmorgon

  1. Låter som en alldeles fantastisk härlig stund ni har :-). Även om det är trevligt att ha gäster och besök så blir det ju inte så mkt lugn…

    Åh vad varm jag blir när jag hör din längtan efter B.
    KRAM

  2. Låter som en skön start på morgonen! 🙂 Hoppas resten av dagen blev lika härlig! 🙂 Mysigt med besök från syrran. Blir lite skillnad med fullt hus än det vanliga lunket 🙂
    Skönt att ha sambon hemma igen också 🙂

    Ha det gott! Kramar!

Kommentera

