Tjoho vad skoj! (sa hon ironiskt)

25/1 – Föräldrapenning in på kontot.
25/1 – Räkningar betalas ( CSN, fackavgift, mobil, skitlån + sista inbetaln. på ett bra lån)
26/1 – Tennisavgift betalas på 2500kr
27/1 – Tandläkarundersökning + tandstensfixande ( hur fan kan de få ta 740kr?? )

Jahaja… det var dom pengarna det. Känns jävligt långt till nästa gång pengar kommer in på kontot. Hurra för att börja jobba igen 😀
Även om jag bara kommer jobba 60% och självklart ska börja dela på kostnaderna här hemma igen, så blir det mer än vad jag har idag.
Tur jag har en underbar sambo ♥

7 comments

  1. Ja tandläkaren är inget billigt nöje…
    Men till min lycka så går mitt besvär som ”sjukvård” så det kostade som ett läkarbesök. Undrar annars vad en sån operation hade kostat….? Många tusen gissar jag.

    Skönt att kunna dela på kostnader för det är ju det ett förhållande går ut på, hjälpas åt i livet på olika sätt.

    Aloha!

  2. RÄkningar är aldrig roliga att betala! 😦 Verkligen skönt att ha en sambo! Tandläkare tar hutlöst mycket! Borde kosta samma som att gå till läkare. Man får vara glad så länge man inte har hål eller behöver göra någon rotfyllning! Man kan ju bli ruinerad… Det kommer nog kännas stor skillnad när du jobbar igen även om det är på 60%. Skönt att jobba så! Kramar

Kommentera

