Sov du lilla videung

Om det finns någon däruppe eller därnere som kan se till att W sover gott i natt, så lovar jag att tillbe den makten. Promise!!

Efter natten som gick har jag idag varit mer död än levande. Från 23.00 fick W för sig att vakna 1-2 ggr/h fram till 07.00 då han tyckte att det var dags att gå upp.
Det tyckte inte jag! ( såg framför mig en scen med Mia Skäringer där hon vill att hennes barn ska sova)
Kunde inte få avlastning från B heller som var tvungen att få sömn innan han skulle upp och iväg klockan 04.30 i morse.
Bye bye ledigheten och Hej vardagen.

Tog mig ändå in till stan nu på kvällen för tennisträning. Hade så skoj på den igår att jag bara inte ville missa den ikväll.
Fram med envishet och lite jävlar anamma… och det gick bra =)
Nu dör jag lite i soffan ett tag innan jag masar min trötta kropp i säng.

2 reaktioner på ”Sov du lilla videung

  1. Alla verkar vara zombie nu men du som inte ens fått sova, fy tusan vad jobbigt… 😦 Du är grym som ändå tar dig iväg på träning, jag är imponerad! 🙂 Hoppas du fick sova i natt.

    Kraam!

  2. För lite sömn är inte kul! Det är en ren pina att hålla sig vaken när man egentligen bara vill sova. Verkligen bra jobbat att du tog dig iväg till träningen ändå! 🙂 Det hjälper alltid till lite när det är något man tycker är skoj också + lite jäklaranamma som jag märker att du har! 🙂 Kramar o hoppas natten blev bättre!

Kommentera

