Kanske borde anordna syjunta?

Blev klar med suffletten igår. (satt och gnolade på ”Vi ska sy å vi ska…”)
Så nu Vilse kan du anmäla mig till Årets Mamma 😉  Hahaha!

Ibland får jag helt enkelt för mig att Jag kan minsann själv istället för att be andra om hjälp. Resultatet kan va lite därefter. Men WTF, det var första gången och det kom inte allt för många svordomar ur munnen. (B håller nog inte med där)
Nästa gång (jo det kan bli fler) kan det ju bara gå bättre 😉

18 reaktioner på ”Kanske borde anordna syjunta?

    1. Ja nu ska du inte tro att jag är en fena på det här med att sy… men det vore rätt praktiskt att va det 🙂
      Fållband eller häftapparat brukar va min lösning när det gäller gardiner 😉

  1. Vad FIN den blev!!! Ärligt! DU kan skapa dig en karriär på det där. Sy sufletter av coola tyger till alla designvagnar :-D. Nu är du anmäld! DU ÄR årets mamma oavsett suflett eller ej ;-).

    Syjunta låter iofs kul. Ni kan baka sju sorters kakor och prata :-). Som Christer Lindarw berättade om sin mammas syjunta som har funnits i femtio(!) år. Coolt.

    KRAM

    1. Hakar du på min syjunta om jag startar en??
      Vi behöver ju inte sy så mycket, vi kan träffas å prata istället 😉

      Ja det vore ju inte en dum idé det där med att sy och sälja… hm, tål att tänkas på. Måste nog sy upp ett par stycken först så jag får till det riktigt bra 😀
      Tror inte de skulle bli helt nöjda med mitt hafs å rafs som på det här. Haha
      KRAM

  2. Vad duktig du är!! 🙂
    Håller med Vilse, det kan vara en bra affärsidé 🙂 Och vad gäller årets mamma, så är jag övertygad om att du platsar alldeles utmärkt i den kategorin.
    Kram kram

    1. Tack! 🙂

      Övning ger färdighet, så vem vet.. kanske får bli en kommande hobby??
      Vad gulliga ni är som tänker så fint om mig som mamma. Blir riktigt rörd 🙂
      Kram kram

Kommentera

