Stockholm tur och retur

blev det idag 🙂

Fikadejt med vänner och shopping stod på agendan.
I grannstaden hoppade Lilla Norpan på tåget och gjorde resan betydligt trevligare 🙂
I Hufvudstaden slog jag till på en rosa kofta för endast 100kr och sen var det slut med shoppandet.
Resten av dagen blev det nämligen fikadejt med vänner och timmarna bara for iväg, så det där med att gå i affärer hamnade i skymundan.
Jag tycker att min plånbok ser glad ut när jag tittar på den 😉

Såna här dagar förgyller vardagen helt klart. (att sen få komma hem till de finaste grabbarna är en bonus)
Kommer somna med ett varmt hjärta 🙂

12 reaktioner på ”Stockholm tur och retur

    1. När jag bodde i Stockholm sprang inte jag heller på stan så ofta 🙂
      Jobbade mitt i smeten och ville oftast bara hem efter jobbet.
      Så störd är du inte. Men när inte utbudet finns inom 6 mil så kan det va behövligt ibland med lite shopping 🙂

  1. Åh vad härligt det lät :-). Verkligen lyckat!
    Vad bra att du kan sticka iväg på såna här saker. Det är verkligen ett sätt att sätta guldkant på vardagen på och ger skimmer.
    Hoppas hoppas hoppas att du kan komma upp snart igen och att vi kan ses då. Längtar efter att få skratta ohämmat med dig!
    Stor kram

  2. Förstår att din plånbok ser glad ut idag 🙂 O vilket kap du gjorde! Betydligt roligare att komma hem med en kofta än ett paraply. Men efter att ha lämnat tillbaka ett par brallor som jag köpt idag, hittade jag en längre tröja med knyte vid höfterna. Så den bidde det, men på ordinarie pris förstås…

    Kramisar o tack för igår! 🙂 ♥ Kändes tryggt att ha någon där med sig. Man känner sig ju lite utelämnad i ett sånt läge som jag var i 🙂

    1. Haha ja kofta är roligare än paraply 😉 Tur du fick shoppa lite idag istället.
      Tack själv, det var hur trevligt som helst 🙂 och jag förstår läget, mycket roligare att kunna prata av sig 🙂

      Kram kram

Kommentera

