2011, året som gått.

Tänkte att jag skulle knyta ihop säcken och titta tillbaka på året som gått.
Tar fram kalendern och inser att samtidigt som det har hänt massor i och med att Wilmer förgyllde våra liv i slutet av 2010, så känns det även som att jag levt i en bubbla och inte gjort så mycket annat än varit på BVC, träffat mammagruppen, gått på babysim och promenerat en väldans massa mil sammanlagt.

Men sen tänker jag på alla resor vi åkt med B på i detta avlånga land och resorna hem till Gotland. Tänker på hur jag har uppskattat att få åka iväg själv till vänner och haft det mysigt och då känns det som det ändå har hänt en del roliga saker 🙂
Under årets gång har jag fått nya människor i mitt liv som jag uppskattar. (Det kan va tufft att flytta och ha sina vänner väldigt långt borta.)

Tänker på hur lyckligt lottad jag är som har B och på hur bra vi har hanterat första året med en liten.
Bådar gott för framtiden 😉

Så 2011 har varit ett bra år. Utan tvekan!
Nu ser jag fram emot 2012 med spänning. Vad kan det året ha för höjdpunkter??

8 reaktioner på ”2011, året som gått.

  1. Ja, det är lite kul att knyta ihop säcken och fundera över vad som hänt under året! Du har ju haft ett riktigt händelserikt år ändå. Man gör mer än vad man tror 🙂 Hoppas ni hade en mysig kväll! God fortsättning på det nya året! Kramar

  2. Härligt! Jag gillar att titta i backspegeln, man inser alltid hur mycket som faktiskt hinner hända på ett år. Eller hur mycket tid det är och att man kan styra över åtminstone en stor del. Gott nytt år!

Kommentera

