Har varit sugen på

allt annat än mat ikväll vilket leder till att jag nu precis har ätit kvällsmat vid halv nio.
Hur bra är det? Inget vidare va.
Har ju tänkt krypa till kojs å läsa. Blir mumma för magen det.
Får väl va glad över att jag inte hade något gott hemma att äta, för då hade det nog inte blivit mat över huvud taget.
Idag blev det en sväng till gymmet på förmiddagen. Skippade att köra lårmusklerna… anar en viss överansträngning där. Lägger krutet på att köra plankan. Det är ju snart bara en månad kvar innan det är dags att ta på sig bikinin igen, Hua!! Men jag känner mig positiv så det är bara att köra 🙂
Annars har jag inte gjort mycket idag efter att B åkte igen. Letade fram julgardinerna till köket, tvättat, tagit in ved…. ja vardagssysslor helt enkelt. Spännande värre 😉
Har skrattat desto mer åt charmtrollet här hemma, som låter som tvillingpojkarna på reklamen. Jäklar vad han snackar 🙂

6 comments

  1. Värry spännande liv man har va: ungarm träning, mat, julpynt…tjohooo liksom. Jäklars plankan ja den är inte och leka med. Brukar plåga mig själv i alla fall en gång i veckan med både vanlig och sidoplankan!! Bläää men nu efter några månader så är det okej

  2. Jag käkade också middag vid samma tid för jag somnade när jag kom hem. Dock blev det inte något storslaget utan bara yoghurt och musli och ägg.

    Duktig du är som kör på med gymmet. Skulle behöva köra igång och varva med gym jag med. Jag har inte alls varit lika duktig idag. Missade min löpning idag också för jag somnade. Typiskt! Får göra ett nytt försök imorgon. Sov så gott! Kram kram

  3. Skulle också ha kunnat ätit något liknande som du. Åt ju bra lunch, men jag var nog rätt hungrig när jag tänker efter 🙂
    Idag kanske du kommer ut på en löprunda. Har du något bra ställe att springa på nu när det är så mörkt?
    Kram

  4. Håller med Norpan, du är duktig som tränar på gym! Själv går jag ut med hunden, det är den enda träningen jag orkar intressera mig för.

    Visst är det härligt med ungarnas utveckling! 🙂 Det går så himla fort bara…

    Kram!

Kommentera

