Så kan det gå

när inte haspen är på.
Jag och granntanterna fick oss ett gott skratt nu när vi var ute på promenad.
På vägen hem stannar det en bil med en kille i, som frågar efter vägen till stan.
Ta vänster när du kommer till stora vägen blev vårt svar. Han kör iväg och långt där borta ser vi att han svänger till höger. Hahahaha, ja så kan det gå när man varit på bortamatch och inte riktigt är med i tanken så här dagen efter. Kan säga att han inte lär möta så många att fråga på vägen och att han inte kommer till stan den vägen. (lite synd om honom tyckte jag nog allt)

Nu ska jag göra mig i ordning och ta till vänster in till stan. W ska till farmor och jag ska strosa på stan. Får se om jag hittar något. Älsklingen hade nämligen lämnat en namnsdagshälsning och pengar att köpa något fint för 😀
Kärlek!!

2 reaktioner på ”Så kan det gå

  1. Mera presenter och shopping till kvinnorna 🙂
    Ja, jag har tänkt på den där stackaren idag. Undrar hur långt han åkte?
    Haha, ja han verkade iaf ha svårt för vad som var vad 🙂

Kommentera

