I fredags

var det dags att inse att ännu ett år har gått. Ett härligt år må jag säga 🙂
Själva födelsedagen däremot går inte in på topp tio-listan över bra födelsedagar.
För att hamna där ska det åtminstone bjudas på frukost på sängen.
Om sedan dagen innehåller en tur till affären och en massa inredningsfix i sonens rum, en ensam TV-kväll och tidigt i säng så kan ni ju själva förstå.
Ok, jag hade kunnat ordna med fest, jag hade kunnat bjuda hit vänner… men nu gjorde jag inte det.
Jag fick däremot en massa fina värmande hälsningar på FB och ett uppvaktande klockan tolv på natten av B, så det är väl inte direkt jättesynd om mig men när han tog sin väska i fredags och åkte till Arlanda så tyckte jag det var skittrist att fylla år.
Men om jag känner kärleken rätt blir det en mycket fin kväll ikväll 😉

Men helgen har inte bara varit skit.
Svägerskan kom hit igår och drack vin och mumsade smörgåstårta med mig 🙂
Det borde vi göra oftare!

4 reaktioner på ”I fredags

  1. Hoppas du får en desto trevligare kväll ikväll! Det lät ju inte helt som den mest ultimata födelsedagen i fredags! Men bättre kan det ju bli 🙂

    Du fick ju också lite mys igår med smörgåstårta och vin! Mums! Det gjorde ni rätt i! Svägerskor är ju inte helt fel att fira med heller! Ha en fortsatt bra helg! Kramisar!

  2. Grattis i efterskott!!! Hipp hipp Hurra!

    Födelsedagar kan bli som de blir. För min del så var jag mest trött hela dagen eftersom det var dagen efter Australienbesökshelgen.

    Man kan ta igen det en annan dag. Firandet alltså 🙂

    Kram från Sola stan!

Kommentera

