Sömnbrist

Dagen kunde ha startat på ett mycket trevligare sätt. Jag skulle lätt kunna räkna upp ett par saker som hade gjort starten ihågkommen på ett positivt sätt 😉

Men 2 trötta krakar + 1 pigg och glad son är ingen bra kombo.
Ledsamt blev det, men lite sömn efter en god frukost och sen en 40 minuters simtur vände hela dagen till en bra dag 😀 (trots inställd fika med bloggisen)
Hann med både IKEA och en tur till svägerskan i Sigtuna.
Nu sitter jag och sippar på ett glas vin och inväntar B.
Kvällen kommer sluta bättre än den startade 😀

6 comments

  1. Hata virus!! =(
    men är glad att din dag blev fin ändå. Jag har sovit, spenderat pengar på kurslitteratur och frusit mig igenom en föreläsning. Din dag lät mkt trevligare!!
    Kanske en msn-dejt framöver…?
    KRAM

  2. Låter som det blev rätt bra i slutändan ändå även om det inte började bra. IKEA och svägerskebesök och sen avslut med lite vin är ju aldrig fel! Hoppas du hittade nåt skoj på IKEA… Lät som du fick med dig lite hem ändå 😉 Kram kram

    1. Det blev en bra dag, mycket bra dag. Hjälps man åt blir det bra 🙂
      IKEA ja, jodå du vet vad jag anser om den affären. En blå påse med saker kom med hem. Inga värmeljus dock 😉
      Kram kram

Kommentera

