Ja ni

Slöar i soffan. Bara skit på TV.
Ska nog krypa ner i sängen och läsa istället.
Somnar jag tidigt blir det snart söndag, då kommer B hem igen. Undrar förresten hur varmt det är i sovrummet efter den värmen vi haft idag? Tur jag öppnade fönstret tidigare.
När jag ändå svamlar på om en massa nonsens kan jag även meddela att jag irriterat mig på vänner på FB idag. Egocentriska sådana.
Alla har vi ett liv som pågår just nu och som vi faktiskt lever. Vi kan inte ta för givet att andra ska lämna sitt, för att vi själva inte vet hur vi ska leva vårt.
Jag varken har eller tänker få dåligt samvete för att jag lever mitt liv och njuter av det.
Haha tänk vad FB kan få en att reagera 🙂

Nu bli det sängen. God natt!

En reaktion på ”Ja ni

Kommentera

