Kalas

Ikväll kalasar vi vidare på Hudikkalaset efter en solig dag på travet, som bjöd på V 75 och glatt sällskap. Men nu är vi mer än nöjda och jag tror till 99% att vi rullar hemåt redan ikväll även om det blir sent. I morse vaknade jag av städbilen 03.30 och sen höll den på tills det var dags att gå upp 06.00. Gissa om jag var glad? Helt otroligt att vi fixar att bo i ett rum 9 dagar med alldeles för lite sömn och en liten parvel som inte alls har samma åsikt om det här med att sova igen lite sömn sen under dagen. Jag tror att vår förmåga att skratta åt situationen är svaret 🙂
Nej, in i duschen och sen ut på kalas.

6 comments

  1. Tycker ni gör det bra, skulle bli galen…fast ibland är det ju bara så skönt att vara hemifrån och göra nåt helt annat. Det kommer från hon som varit hemma hela sommarn’n lång 😀

    1. Borta bra, hemma bäst 🙂 men visst är det som du säger. Jag gillar att komma iväg nu när jag är mammaledig och annars mest går här hemma. Och nu kommer ju du också iväg en sväng 😀

  2. Just ja, Hudiksvall var det ju ni var. Det har ni klarat bra! Men rätt skönt att komma hem sen också va? 🙂 Sömn är ju trots allt rätt behövligt efter ett tag 🙂 Låter som ni haft det hur härligt som helst ändå. O vilken tur att komma lagom till Hudikskalaset! Kör försiktigt! Kram kram

  3. Ja, härligt har vi haft det 🙂 Vi åkte från Hudik samma kväll och kom hem 01.30 på natten. Turades om att köra. Vi var väldigt glada över det beslutet när vi vaknade igår 🙂
    Kram kram

Kommentera

