Efterlysning!

Efterlyser flåset, konditionen, orken…
Vet att jag hade den för ett tag sen (ok mer än ett tag sen då)
Men idag när jag skulle köra ett pulspass med hjälp av en dvd på hotellrummet så var den borta!!

Jag tänkte att den kanske gömde sig bakom andra andningen, men nix det gjorde den inte.
Får helt enkelt leta vidare.

2 reaktioner på ”Efterlysning!

  1. Ja, konditionen och pulsen är verkligen en färskvara. Men det är en otroligt skön känsla när man känner att orken finns. Du är snart där igen ska du se! Du behöver nog inte leta särskilt länge 🙂 Hittat några mer fina reafynd då? Kramar o fortsatt skön semester!

    1. Jag ska se till att hitta den. Förra året tänkte jag detsamma men då hade jag siktet inställt på att köra igång stenhårt när det skulle jobbas igen… Nu får jag peppa mig själv.

      Har shoppat både på rea och annat 😉
      Tunika, scarfes, kofta, skor. MYCKET NÖJD!!!
      Men nu får jag nog hålla i plånboken ett tag 😉
      KRAM!

Kommentera

