Dagens fynd!

Dagens fynd blev en svart snygg kavaj för halva reapriset… 150kr 🙂

Igår på vår resa norrut blev det spontant öldrickande med en bloggare från Götlaborg. (T&P)

Det gjorde helt klart min kväll 🙂
Kul att ses IRL

6 reaktioner på ”Dagens fynd!

  1. Åh vad roligt! 🙂 Bloggkontakter kan leda till vänner för livet! Kul tycker jag 🙂 Man lär känna varandra fast man ändå inte känner varandra 🙂 Trevlig fortsatt semesterresa! 🙂 O vad kul med kavajen! Kram kram

    1. Jag tror jag har sagt det förr, men det känns ju som man känner varandra och att vissa inlägg är som att man sitter och hör den andra berätta 🙂 så det var riktigt skoj att springa på varann i lilla Bollnäs av alla ställen.
      Ska ut och reafynda idag med 😉
      Kram kram

      1. Jag håller med dig. Ibland kanske nästan bättre till och med 🙂 Vänner via bloggen lär ju känna ens inre på ett annat sätt kanske… Hur som helst är det ett kul sätt att lära känna vänner. Kram!

Kommentera

