Kvalitetstid

Har det lyxigt just nu måste jag säga.
Efter de där 5 dagarna då B var iväg och jag spenderade dagarna här hemma, har vi nu haft kvalitetstid på hemmaplan. Det följer vi upp med 9 dagar då jag åker med när det ska spelas 🙂
Life is good!!
Jobb för B och slappa hotellkvällar för mig och W.

Ska passa på att vårda den kvinnliga sidan i mig… ni vet, ansiktsmask, peeling,
sova sig fräsch, klä sig lite fint och klä sig lite raffigt när det blir läge för det 😉
Har blivit lite peppad av det här inlägget 🙂

Nu ska det stuvas in grejer (läs hela garderoben + lite till) i bilen och sen bär det av.

3 reaktioner på ”Kvalitetstid

  1. Alldeles rätt! Ibland behöver man ta tiden att njuta av att göra sig fin och ha lite må-bra-tid för man känner sig ju så mycket piggare och fräschare efter det. Det är som att bara får lite brun färg från solen och vips känner man sig genast snyggare och fräschare 😉 Så njut av din tid du. Låter härligt! Kram och ha det så gott! Nu har faktiskt solen kommit hit och jag ska åka ut till Mälaren och sola lite 🙂

Kommentera

