Dammråtta

Slipdamm i ögonen, i öronen, i munnen och i näsan…. är nog egentligen täckt med ett fint lager av slipdamm.
Det är meningen att dammsugaren ska kopplas till slipmaskinen, men när den där mojengen som ska sitta emellan inte passar, ja då får det bli gaffatejp och det funkar väl si så där skulle jag vilja säga.
Men fönstret är fixat och spacklat, målning i morgon.
Nu ger jag mig på dörren och sen blir det en lång skön dusch!!

Hade inte svärmor varit här hade jag inte kommit så långt som jag gjort idag.

4 reaktioner på ”Dammråtta

Kommentera

