Tidigt firande

Var definitivt första gången någon av oss blev firade klockan 05.00 på morgonen, men det var just vad B blev i morse 😉
Vi börjar ju bli vana att va uppe innan tuppen…. kanske skulle gå ut och gala lite så att grannarna också kommer upp?

En ny grill och en GPS blev det i present (det var lite smygandes och pysslandes för att få in grillen på altanen igår på kvällen utan att han fick se den 😉 )
En bonuspresent blev att W somnade om mellan 06.30-08.30. Yes!!
B blev firad igår, så idag har vi en helt egen dag innan vi åker iväg norrut i morgonbitti. Där ska vi stråla samman för några timmar med min bror och hans familj och sen blir det att förena jobb med mys 😀

6 comments

  1. Haha. Vi verkar ha liknande liv just nu, klockan fyra inatt kom min käre son på att det bodde ett spöke under hans säng som skulle äta upp honom om han blundade. Och om han då måste vara vaken måste även hans mamma vara vaken. Jättekul, verkligen!

  2. Gratulerar på dagen då! Tidigt på dagen alltså 😉
    Hoppas Ni får en fin tur norröver. Å då är ju en GPS alla tiders.

    Jag har ”låst” min blogg ett tag. Kom nämligen på att när jag lånar ut min Iphone till M:s barn för surfning / spela spel så kan de råka hitta den. Fick nästan hjärtat i halsgropen för jag hade skrivit några mindre väl valda ord om exet….
    Märkte att även om jag ”rensar” var jag suraft på telefonens webbläsare så finns det kvar på annat vis.

    Inte kul alls o hoppas verkligen att de inte råkat se den. Så nu ska jag nog börja med att man måste logga in som läsare eller helt enkelt bara skriva mkt snälla saker. Vi får se….

    Försvinner gör jag inte!

  3. Som jag undrat vart du hade tagit vägen. Glad å höra ett livstecken 🙂 förstår känslan, gulp!!
    Men jag hakar gärna på som inbjuden läsare om du väljer att låsa bloggen, det vet du.
    Ja, i morgon blir det en tur norrut, bara två nätter och det är förenat med både jobb och mys 🙂
    Ha det fint!

  4. Man behöver inte ha barn för att inte kunna eller få sova. Själv har jag drabbats av pensionärsåkomman restelss legg 😦
    Helt sjukt jobbigt….

    Kram Petti

Kommentera

