Stormigt värre

Känns som höst ute.
Höststormar.
Känner mig urblåst och alldeles väderbiten. Har en spegel framför mig där jag sitter på hotellrummet… är röd om kinderna efter sol och vind.
Ser sliten ut och jag tror minsann att rynkorna blivit tydligare.

Eller så kan det bero på att programmet på TV granskar skönhetskliniker och deras injektioner. Det gör nog att jag ser på mig själv på ett annat sätt.

4 reaktioner på ”Stormigt värre

  1. Jag tror minsann att du råkade kolla i den där självkritiska spegeln där man dömer sig själv lite för hårt ibland. Och kom igen, skulle du inte ha en enda rynka vid 40 (som för övrigt är det nya 30) så skulle du ju antagligen spruta in saker i ansiktet. Njut av livet och tänk det som att det bara är skrattrynkor 😉 Blås inte bort nu

  2. Anna: Nä speglar kan ju ge en 7 års olycka med…

    Flickan: Såna där skönhetsprogram kan få en att bli självkritisk och då är nog spegeln ens värsta fiende. Skrattrynkor ja… det har jag gott om 😉
    Puss på dig.

Kommentera

