Vänner från förr

Befinner mig i Linköping i några dagar.
Träffade en gammal kompis som jag inte sett på år och dar, men som vanligt när jag träffar en god vän känns det som om det inte alls var så länge sen 🙂 kunde lika gärna ha varit förra helgen.
Kommer bli fler såna träffar de här dagarna så det lär bli lite flängande, men i morgon ska vi åka till Kolmården.
Skitbra tycker jag… då kan vi säga till W när han börjar tjata om det, att han redan varit där 😉

Jag överlevde söndagen, men det var med tungt huvud kan jag lova.
Fast det var det värt 🙂 hade ju superskoj!!
Gå upp klockan sju var ju inte lika skoj eftersom jag somnade vid tre.
Medaljens baksida kanske 🙂

3 reaktioner på ”Vänner från förr

  1. Härligt! Det är så man känner igen sina riktiga vänner 🙂 Det ska inte spela någon roll hur länge det dröjer utan ändå kännas som man träffas jämt. Hoppas ni får det trevligt! Kramisar

  2. Flickan och Norpan:
    Ja såna vänner är kanon. Så skönt att det inte är någon press på att absolut ses för att behålla kontakt 🙂 alla har vi ju fullt upp på våra håll och nu blev det bara en bonus att äntligen ses.
    Kolmården var en höjdare där delfinshowen tog priset 🙂
    Kram på er båda.

Kommentera

