Festligheter

Barnvakt – √
Bra plan inför nattningen ikväll – √
Skjuts – √
Kläder – √
Skor – √
Ansiktsmask – √
Dusch –
Hårfix –

Ikväll drar vi på fest. Stor födelsedagsfest för två 40-åringar.
Blir nog en del röj och en massa musik 😀
Jag ska nog ta mig en å annan drink 😉
I morgon är en annan dag… då lär vi inse hur det är att va småbarnsföräldrar så där dagen efter… men det är i morgon det.
Nu håller jag mest tummarna för att huvudvärken ska hålla sig långt borta och att W ska va den där gullungen han alltid är och va snäll mot sin farmor och fortsätta sova när vi har åkt.
Hoppas ni får en rolig lördagskväll ni med 🙂

5 comments

  1. Hoppas ni får det toppentrevligt! Det låter som du är på topp och upplagd för en rolig kväll! 🙂 Hoppas också att lilla W är snäll imorgon 😉 Kram! från ”Surabon” 😉

  2. … kan inte farmor stanna kvar en stund in på söndagen? Sådär fram till kl 16 ungefär…. 😉

    Ha så kul på festen för den pågår väl för fullt nu!

  3. Haha det är inte så att vi råkade gå på samma fest ;=) ? Jag var nämligen också på fest igår där båda fyllde 40 !

    Kram!
    /Douglas

  4. Åh, men det var väl på tiden att du fick slå klackarna i taket 😀 Att du sen blev bakis som jag såg från inlägget ovan, ja, det är helt enkelt en smäll som får vara värd att ta 😉 Jag hoppas att du hade huuur roligt som helst iaf vännen! Det är du värd alla gånger.

    Kram!!

Kommentera

