Hockeykväll!

Morgondagens uppgift blir att försöka dokumentera min dag i bilder.
Fattar ju knappt själv vart dagarna tar vägen. Vad gör jag mellan blöjbyte, mat, promenader, lek och gos????

Men nu är det hockeykväll för min del. (W sover och B är iväg och spelar.)
Drömfinal i VM.
Heja Tre kronor!!! 😀

5 reaktioner på ”Hockeykväll!

  1. Nu har jag också börjat titta. Jag som annars är måttligt VM hockey intresserad. Nej mindre än måttligt intresserad.

    Jobbat med skadeanmälan ikväll också men nu är jag hungrig så nu får det vara nog. Nu får det bli hockey & lite mat.

    Ja var tar dagarna vägen……?
    Halva maj månad har redan gått. Märkligt!

    Heja Sverige!!!!!!!!!

  2. Jag valde att ha hockeyn på i bakgrunden med ljudet av bara för jag kollade på film istället. Men hockeyn gick ju ändå sådär får man väl lov att säga. Finland var det bättre laget och det är väl bara att gratulera till segern. Hoppas du haft en bra helg! Kram!

  3. Åh vad mycket som har hänt sedan sist! Jag MÅSTE bli bättre på att hänga med här märker jag! Vad underbart att allt verkar gå bra med bebis och livet i övrigt.

    Kram

Kommentera

