Kladdigt

Bakar kladdkaka.
Den blev kladdig, alldeles för kladdig.
In i ugnen igen.

Annars då?
Tja, jag försöker med hjälp av listor se till att allt ska hinna bli klart till lördag.
Kom på en grej jag vill göra… hmm, jättebra att komma på ytterligare en sak när det finns massa annat å göra 😉
Idag ska det även bli en sväng till stan för att förhoppningsvis hitta något att ha på mig.
Lycka till tänker jag men vet att det är helt fel inställning, så jag försöker tänka tvärtom.
Försöker!!

5 comments

  1. Klart du kommer hitta nåt att ha på dig! Dessutom lovar vädret sol och värme =).
    Allt kommer gå kanon!

    Kram

  2. Det ska bli strålande sol som skiner över er W, så även om du inte hittar något nytt är jag säker på att du har något annat att ta på dig. Det brukar vara så 😉

    Och en kladdkaka SKA väl vara kladdig…? Hi hi hi 😀

    Puss

  3. Säger som flickan, kladdkaka ska väl vara kladdig 🙂 Kladdig är gott!!! 🙂

    Äntligen ska det ju som sagt bli varmt till helgen igen, så det blir det nog ett strålande fint dop! Klänning… var det inte bröllopsklänning du skulle ha? 😉 Nej, men du kommer säkert att hinna en fin en. Nu mot sommaren är det ju som gjort för att kunna hinna en fin 🙂 Kram!

  4. Åh jag vill också ha kladdkaka ! Jag som är så sjuk skulle verkligen behöva lite gott för att må bättre…hi hi hi

    Kram!

Kommentera

