Livet har sina ljusa stunder

Oj vilka bra dagar jag har haft.
Vistelsen i Tällberg gav mersmak kan jag lova och det blir helt klart en liknande sväng dit igen.
I fredagsmorse gick jag ner och simmade innan frukosten. De hade inte öppnat än så jag var alldeles själv i bassängen och det spelades lugn musik i högtalarna. Jag är egentligen inget större fan av att simma, men just då och där kändes det som om jag skulle kunna ha simmat hur länge som helst 🙂

På torsdagen spelade vi tennis ute i solen och var sen en sväng till Spa-avdelningen. Även lilleman badade 🙂

Men igår var det dags att ge B en påskpuss och sen åka hem själv. Sen har jag firat helgen med hans släktingar.
Igår här hemma och idag blev det en tur till Eskilstuna.
En liten parentes… när var det sådant här kanonväder en påsk senast??
Hoppas ni haft det lika bra som jag.

Nu slänger jag in handduken för ikväll. Var uppe i gryningen i morse (klockan sex) och sen har dagen gått i ett.
Morgondagens plan är att ta fram de nya solsängarna och inviga dem.  Jodu, Douglas, det där med att chilla är jag bra på 😉

6 reaktioner på ”Livet har sina ljusa stunder

  1. Jaaaa, vilken härlig påsk det varit! Underbart väder och man kan inte annat än njuta! Efter en låååååång, hård och kall vinter kom äntligen våren och nästan sommaren 🙂 Jag är nöjd! Vilken skön och avkopplande påsk du har haft! O vad härligt det lät att simma alldeles själv i bassängen till lugn musik. Är inte heller annars så mycket för att simma, men sådär hade nog även jag tyckt det varit skönt. Ha en fortsatt skön annandag påsk! Kramar

  2. Men guu vilken härlig helg. Jag vill också åka på spa! 😉

    Vad skönt att du verkar ha så bra kontakt med hans släktingar ändå, man har ju hört om mer än en som avskyr sina svärföräldrar och det vore inte så kul att få det så O.o

    Men herregud gryningsmänniska! Du måste ju sova siestor om du ska hålla på att vara vaken så tidigt, haha 😉

    Kram!

Kommentera

