Kärlek

Kärlek ♥ ♥ ♥

Vad gjorde jag innan W?

Inget av värde.
Det är så det känns.
Tänk att den här lilla plutten kan vända upp och ner på allt 🙂

8 reaktioner på ”Kärlek

  1. Åh så söt!!!! 🙂 Och vilket leende! Det är ju för härligt med de små! Och visst har de förmågan att sprida glädje! Så himla mysigt! Hoppas jag får en egen också nån gång. Men inte fy skam att få vara faster till snart 2 små heller så länge 🙂

    O nu märks det verkligen att det är sommartid! Ljust vid 19.30 på kvällen! Underbart! Kramar!

  2. Hihi såå söt och vilka kinder =)
    Jag känner igen känslan. Jag undrar också vad jag gjorde innan Ida. Då hon är hos sin pappa så känner jag mig så halv man bara kan. Men.. man få tacka varje dag man får med de små liven, finns ingen större kärlek.

    Kram.

  3. Han är så underbar! =) FÖrstår att du är lycklig och stolt. Det ska du vara! =)
    Jag hade kunnat hålla i honom för alltid förra gången. Ser fram emot 7de!! =)
    STOOOR KRAM

  4. Sicken goding ni har där hemma 😛
    Han har såna där kinder som man bara längtar efter att få nypa i hi hi hi
    Förstår att du inte kan få nog av att mysa med honom.
    Stor kram

Kommentera

