Sommartider hej hej

I natt går vi mot ljusare och längre kvällar. Hur härligt är inte det?
Jag behöver ju för en gång skull inte bry mig om den där missade timmen. Har knappt koll på klockan iaf.
Fram med grillen, skotta bort de envisa snöhögarna på gården och förbered er för våren, på riktigt den här gången 🙂

Ikväll har jag inte haft sällskap av någon av mina grabbar. B är i ett annat land och W la jag redan 19.15 för natten för då var han så trött så trött.
Satt och tittade en stund på honom där han låg i sin säng med nappen i munnen, nallen under armen och gosefilten under näsan.
Kan lova er att det värmde hela mig. En sån fantastisk liten plutt

Nu ska jag smutta vidare på mitt glas vin innan även jag tar och hoppar på ett tidigt tåg med John Blund.

4 comments

  1. Det ska bli en tidig lördagkväll också.
    Jag har nyss kommit hem från M o tjejerna. Satt mest och gäspade på slutet.
    Ska krypa ner med radion och lördagskorsordet som sällskap.

    Så fint du skriver om lille W!
    Snuttegottgott!

    Suss gott!

  2. Vad mysigt du verkar ha det =). Och W är en gullplutt!!!

    Hoppas du sov gott och idag är det söndag!! =D

    KRam

  3. Åh, jaa! Det är helt underbart att våren är så nära 🙂 Eller är den redan här? 😉 Jag missade också sommaritden helt eftersom jag varit så stressad men alla tekniska saker ställer ju om sig själva som tur är, haha! 🙂

    Den dagen, om den kommer, när jag blir med bebis kommer jag stå och titta på den lilla i evigheter. Förstår att det värmer mammahjärtat! 🙂

    Hoppas vinet smakade vännen.

    Kram

Kommentera

