Spännande

Intresset för Tradera fortsätter.
Nu följer jag med spänning hur budgivningen går på lite barnkläder som jag lagt ut 😀

Annars då?

VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRKÄÄÄÄÄÄÄÄÄNSLOOOOOOOOOOOOOOR!!!!

4 reaktioner på ”Spännande

  1. Kom hem till mig o rensa min garderob!!

    Ja, det känns verkligen att våren är på väg =). Jag njter för fulla muggar! =D

    KRAM

  2. Haha, du är verkligen fast i tradera! Är det bara jag som tröttnar på det efter en vecka? 😛 Blev så besviken när jag skulle sälja kläder där, gick typ back. Så nej, inte igen…

    Vårkänslor gillas 😀 😀 😀

    KRAAAM!

    1. Haha, ja vem vet.. jag kanske lägger ner det för gott när jag inser att det inte blir något klirr i kassan 🙂
      Men en måste ju ha något att syssla med de dagar då det inte händer något 😉
      KRAAAM!

Kommentera

