Vår, vår, vår

Fick ett mail från Irland.
Där blommar påskliljorna och körsbärsträden står i blom.

Åååå vad härligt det lät.
Fast igår satt vi ute på altanen med ett fönster öppet och lät solen värma våra bleka kinder. Det var inte så dumt det heller 😉
Jag menar, det är ju dumt att sukta efter något så mycket att du missar det där lilla som faktiskt sker här och nu 🙂

Känner mig nog extra positiv efter dagens träningspass på gymet tror jag.
När jag åkte därifrån kände jag verkligen hur mycket jag har saknat det och hur jäkla bra jag mår av att träna.
Fick kämpa för att ta det lugnt… kändes nämligen som om jag hade hur mycket ork, kraft och kondition som helst, men jag vet bättre än så 😉
Tänker inte riskera att överanstränga mig eller nåt sånt nu när jag väl är på G.

Beach 2011 here i come 😀

5 reaktioner på ”Vår, vår, vår

  1. Jamen nu är ju våren på väg hit med stormsteg ! Gick ju tom. till jobbet i vita Converse idag. Attans vad jag gled runt och frös om fötterna. Vi snackar felvallat bigtime med tanke på skid-vm. Hade rejält med glidvalla…ha ha ha.

    Visst är det härligt med träning ! Det är inte bara nyttigt utan man blir verkligen positiv och glad efteråt.

    Kram !!

  2. Douglas:
    Hahaha, du kanske får snacka med Norges vallateam 😉
    Att ge sig ut med gympadojjor på våra vägar här omkring är direkt livsfarligt eller åtminstone stor risk för att bryta både ett eller två ben, så jag fortsätter halka omkring i snygga stövlar istället… som om det vore så mycket bättre.
    Men visst är våren på väg 😀
    Kram!

  3. Go vänner: Broddar? Säkert och chickt!

    Våren… Väntar med glädje på den.

    Välkommen säger vi till Våren :-))

  4. Du kommer att glänsa på beachen i sommar!! =)

    Och våren närmar sig. Jag menar, det ÄR faktiskt värme i solen när man står i den en stund =).

    KRam

  5. Åh, jag veeeet! Det är nästan varmt ute nu! 🙂 Var för varmt klädd på löpningen idag, det var ju liksom inte igår 😀 Men så blir jag nästan lite sur när man får mail från dom där länderna där dom har så varmt och inte vi har det ännu, haha 😉

    Träning kan nästan göra en snuskigt positiv! Men det är väl bara bra å andra sidan 😀 Det märks att alla blir som lite piggare och hur härligt är inte det?

    Beach 2011 får se upp för alla hetingar, hihi!

    puss och kram kära

Kommentera

